Thursday, December 15, 2011

oley!!!

assalamualaikum...!!
hype uolsszz....
(gedik) =__=
welcome to blog bersawang..!!
blog yang jarang berupdate dan sentiasa berhabuk.. haha
ok, entri arini pasal video terbaru yang memberikan ruang baru dlam pemikiran yang mungkin tersalah anggap kepada hukum hudud..
ok..
yup, ade penampilan istimewa drpda mathlufi, seorang vlogger yang aku gemar tuk menonton video nye...
ha.. lagi satu... video ni..TERBAIK... insyaAllah, moga2 ianya memberikan kesdaran dan atas izinNya jualah, video ni berjaya diterbitkan..
x yah sembang bnyak.. tngok dulu k..!




ha.. moga2 beri informasi ye.. hehe


dan beberapa perkara lagi.. hurm..pasal respon kepada video ni.... =)






yang like, dan juga dislike... 
ha... mari kita sama2 berhusnuszon, yang mana... yang 30 orang yng dislike (stakat ni lah) mungkin, dia kurang faham dengan mesej yang disampaikan dari video ni dan.. kita doakanlah moga Allah beri ruang kepada beliau30x supaya sampai juga makna dari video tersebut..




apa yang aku leh respon dari komen ni adalah....
eerrrkkksss????
he eh... comel baby terkejut ni..!!
ok.. again.... eerrrkssss...
eh.. beliau ni dah kenapa???
tiba2 masuk parti...
mari kita bersangka baik semula...=)
hurm.... bgi aku video ni x menjurus kepada kepartian, ye lah...
ada ko nmpak lmbang bulan putih or keris bersilang...??? x kan????
macam aku kata mula2, video ni memaklumkan berkenaan dengan hukum hudud...
kalau aku kata menjelaskan berkenaan hukum hudud, video ni x kan jadi 11 minit 8 saat... 
ada komen dalam you tube mmberitahu, video ni berkenaan hukum hudud supaya orang islam khususnya tidak keliru dengan hukum hudud...
yup, kekeliruan perlu diatasi... jadi, dengan media you tube nilah, insyaAllah ramai dalam kalangan orang islam akan lebih maklum dan tahu berkenaan hukum hudud...
ok, cukup lah tu.. bnyak2 nnti kang x lalu nak baca...
ok..???!!!


yang rasa entri kali ni beri manfaat, aku ucapkn terima kasih...
jika x.. hurm... mohon maaf ye, salah dan silap aku datangnya dari diri aku yang lemah dan semampunya aku lakukan.. dan juga atas izinNya lah kelebihan serta kekurangan itu datang...
ok, assalamualaikum...!!








p/s: rindu dengan budak senyum.. balik dari cuti2 ade oleh2 x tuk aku???
rindu sangat dah ni.. =(

4 comments:

FasiHaH SupiaN said...

hmm ni bagi menjawab kepada video by sembang rakyat sal hukum hudud tu......

sedih bila ada pihak yg bermain2 dgn hukum Allah..

mgkin mereka xfaham.hmm

ridzuan sujari said...

moga2 mereka faham hendaknya... amin..
=)
normal la kot kalau orang x paham...
macam belajar jugak, ade bnde yg tak paham..
masalahnya bila dah x paham, x mau bertanya..

Minho said...

Salam..Minho datang bw sini :)done follow you follow mine too >.< btw nice blog! loves ur background ^^ http://windy-minholicious.blogspot.com/

ridzuan sujari said...

thanks... =)
keep in touch k..