Wednesday, December 28, 2011

SEGMEN RINGKAS : BLOG PILIHAN 2011 BERSAMA PAK CEK BIOLA

Assalamualaikum...
welcome to blog bersawang..^_^
blog yang jarang berupdate dan sentiasa bersawang..
jemput datang ke blog ini tuk sama2 kita bersihkan habuk2 yang ada dengan membaca entri kali ni.. ok? =)


harini aku nak menyertai satu segmen ringkas daripada Pak Cek Biola.




ok.. blog yang aku nak kongsikan ialah blog Hakimy Zamri..




pak cek biola tanya kenapa aku suka blog kimy..
1st 
aku suka penulisan dia.. 


2nd
orangnya?? aku baru jah kawan x sampai sebulan pun.. haha
baru nak mula berkawan..
TAPI..
oleh kerana penulisan dia yang agak gila2.. 
kadang2, aku yang sedih, bila baca, boleh jadi gembira.. =)
apa yang penting mesej yang kimy sampaikan dapat diterima baik oleh aku.


pak cek biola tanya harapan aku untuk blog kimy...


aku harap, kimy akan terus berblogging.. 
selagi ada idea...
buatlah entri yang mampu memberi insan lain inspirasi.. 
jika entri2 dia buat aku gembira..
bayangkan pembaca yang lain...
mesti ada yang segembira aku diluar sana..
jika meletakkan harapan, bukan bererti tekanan...
tapi sokongan, supaya natijahnya lebih baik..
insyaAllah...


itu sahaja...
terima kasih sebab sudi berkunjung ke blog bersawang ni...




p/s : kadang kala, melihat senyuman budak senyum, buat aku jadi bahagia...
love the way u smile, budak senyum.. ^__^

4 comments:

Rozuan Ismail said...

TQ join.semoga persahabatan korg terus berkekalan ok

Lady Milo said...

takde sawang pon.. :-D teehee...

ridzuan sujari said...

terima kasih pak cek biola..=)
terima kasih sebab adakan segmen kali ni...=)

ridzuan sujari said...

xde sawang?? hurm.. sebab lady milo sudi datang kat blog saya...
xde lah sawangnye.. heheh