Thursday, December 22, 2011

MinUm PetAng + taaruf

Assalamualaikum,
welcome to blog bersawang... =)
blog yang jarang berupdate dan sentiasa berhabuk...
fffuuhh.. (tiup habuk)


jemput minum petang semua..
sambil minum petang aku nak perkenalkan diri, bagi sesiapa yang belum kenal diri ni lagi..
nama diberi Muhammad Ridzuan Bin N.Sujari
berumur 21 tahun.
tinggal di Nilai Negeri Sembilan
belum berkahwin (jangan tertipu dengan header)
seorang guru KAFA di SAR AL QALAM, Masjid Kuarters KLIA.
dan sedang menyambung pelajaran di OUM...
hobi, membaca, berblogging, memasak, mengajar dan bermain bola tampar..
oh, nama timangan, ridzuan, wan, or gjan...
terpulang pada anda nak panggil mana satu...
tapi digalakkan dengan memanggil Ridhwan.. haha
pening dah???
ok, tu sahaja perihal diri ini...


ok, sekali lagi, jemput minum petang...=)
hari ni aku buat  pisang goreng dan teh susu...
hari birthday bonda aku, but tuk sambutnya kene tunggu adik aku balik dari poli..so, boleh lah smbut sama2.. xpe, walaupun lambat, asalkan sambut...
oh ye, ada entri istimewa aku nukilkan khas buat bonda aku..
boleh tekan sini ye..
ok, saat ni aku sedang minum petang bersama mak aku sambil mak aku tengok citer indon.. hee... x minat lah citer indon... =__=


ok, tu sahaja tuk petang ni..
jemput makan ye semua.. Bismillah...



اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِيْمَا رَزَقْتَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ
Maksudnya : Ya Allah berkatilah kami pada apa yang telah Engkau rezekikan kepada kami dan jauhkanlah kami dari azab neraka


p/s : kdang2 teringat, petang2 camni selalu lepak dengan budak senyum...
bila lagilah agaknya bleh lepak sama ye???

5 comments:

Iznie said...

kenapakah kuih itu begitu comel bentuknya? sebelah pisang goreng kalau tak silap... :)


salam taaruf ya akh... :D

ridzuan sujari said...

kenapa ye agaknya??? hurm...
entah... unsur fizik??? kimia???
haha...
masa goreng tu baca selawat jeh..


salam taaruf juga iznie... =)

eiYrA said...

sdapnyer..nak jugak?

ridzuan sujari said...

boleh, meh lah sini eira.. =)

Fasihah Supian said...

ok x bekpes lg...