Wednesday, December 21, 2011

Mimpi...Abng Ben Ashaari..!!

Assalamualaikum...!!
ohio..!! 
welcome to blog bersawang..!!
blog yang jarang berupdate dan selalu berhabuk.. 


ya.. malam tadi mimpi abang Ben Ashaari..!!



mesti ingat aku ni gay kan?? sampai nak mimpi2 lak abang ben..
ceh.. korang ni.. buruk sangka betul..!!
aku mimpi abang ben jadi follower aku lah... 
haha..
mana tidaknya, hari2 duduk menghadap blog dia je.. 
sumber inspirasi lah katakan...
tapi, mimpi tu aku rasa mungkin petanda baik Allah nak beri...
sebab, ye lah.. abang ben kan sentiasa beri entri yang bermaklumat dan berguna kepada pembacanya..
dan aku pun nak buat yang terbaik dalam dunia blog ni..
insyaAllah,dari hari ke sehari, aku cuba buat entri yang beri manfaat...
amin..
tq abang ben, dalam tidak sedar, sebenarnya anda memberi inspirasi kepada blogger yang lain, terutamanya saya ni.. hehehe

ok, tu je.. Assalamualaikum.. =)

8 comments:

FarhanahAdzlan said...

oh yeah..chaiyokk=)

ridzuan sujari said...

haha.. trimas... sama2 kita menchaiyokkan diri.. haha

BEN ASHAARI said...

wargkhhhhhh.. ingat mimpi bagi ben pingat ke.. ahaha... insyaAllah... biar blog berabuk tapi jgn tulisan berabuk !

ridzuan sujari said...

oh yeah....!!!! mimpi tercapai...!!!!
terima kasih daun keladi...
=)

Original CikTeddy said...

impian trcapai tu..huhu truslah berblogging!

ridzuan sujari said...

mimpi jadi kenyataan.. =)

Hanih Borhan said...

Abg Ben jadi follower kan? Wah! Kalau saya, dah kira as an achievement dah! :D

ridzuan sujari said...

Alhamdulillah....pencapaian pertama... hehe