Tuesday, January 24, 2012

terlewat lah pulak...!!!

Assalamualaikum...
welcome to blog bersawang..
jom bersihkan sawang2 yang ada dengan membaca entri kali ni...


hari ni.. lewat lah pulak nak mengupdate blog...
bila dah bukak je...
ternampak satu segmen dari abang ben...
ha.. segmen apa?
ni ha.. segmen berani mati..


http://www.benashaari.com/2012/01/segmen-berani-mati-blog-aku-lagi-best.html

ha.. korang klik je link atas tu...
mula2 tulisnya tamat jam 12 mlam ni..
ingat nak update lepas balik dari solat maghrib lah kiranya..
tup2..
pukul 8 tutupnya..
alahai rugi je rasa dihati..
kempunan nak join segmen berani mati ni..
batu belah batu bertangkup.. telan lah aku..
aku kempunan segmen abang ben ashaari...
kih3x....


cuba tengok gambar ni




buleh pulak abang ben gelak.. =__=
sabor je lah... hehehe
pasni nak panggil abang ben, "pak cik ben"... kui3x...


oh ye, untuk list blogger yang join segmen pak cik ben (hehehe) 
boleh klik sini.


dan lagi satu... jom join contest yang aku adakan ye..
klik sini


moral : solat itu penting..! dan jangan lambat2 update blog... ^__^


p/s : saya rindu adik saya. =)


lagi satu.. hehe
jika sudi, klik lah sini..

No comments: