Thursday, January 5, 2012

JangAn...!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum..
welcome to blog bersawang.
blog yang jarang berupdate dan sentiasa bersawang... =3


firstly, jom join contest yang aku adakan ni.. klik sini.
secondly, jangan tertipu dengan header diatas..
aku masih bujang lagi... ^___^
STATUS: AVAILABLE 


hari yang membahangkan dua tiga harini buat aku lembab kepala otak.
ditambah2 dengan tugasan yang berlambak..
perlu aku segerakan..


hari ini, aku bertungkus lumus membersihkan kelas tuk pelajar2 aku memulakan sessi pembelajaran mereka pada 9 hb ni.
sebulan lamanya kelas terbiar, 
bersawang sudah kelas aku...
dah macam blog aku plak ye??
"blog bersawang".hahahah
habuk pun hampir tebal seinci.
peluh yang keluar pun hampir segelen.. 
**amboih, melampau sampai segelen. mesti massssam..!


aku sebenarnya risau..
risau sangat bila aku makin lama makin xde idea untuk membuat entri.
terkadang terlintas jugak kat dalam kepala idea2 yang datang berlambaian.
tapi apakan daya.
aku bukan lappy yang bleh simpan banyak maklumat.
aku bukan microsoft word yang bleh tekan SAVE.
kadang terasa rugi bila ilham2 yang datang perginya tanpa tinggalkan jejak.
bila menghadap blog tuk mula menulis, mulalah mengutuk diri sendiri sebab x menambat idea2 yang datang dalam ingatan.


janganlah blog aku ni sepi..
takut orang x datang mebaca blog ni.
janganlah blog aku ni baunya hapak..(leh bau ke?)
takut orang x mau menghidu..
dah2x.. tak payah korang nak tarik nafas, nak menghidu... =P
jangan aku putus asa dalam berblogging...!!
amin.. =D






semangat berblogging perlu ada dan etika serta ada bila menyampaikan pendapat perlulah releven... 
jangan main langgar yo... ok..?!


salam alaik...




p/s: happy ar malam tadi borak ngn budak senyum.. nikmat bahagia Allah beri... =)



7 comments:

Lady Milo said...

tulislah apa saja sebagai entry.., :-) asalkan tak mengaibkan sesiapa.. teeheee

ridzuan sujari said...

betul tu lady milo, terima kasih atas peringatan.. =D

Unknown said...

wa'alaikumsalam...
saudara nie seorang guru ke?
boleh la stori mori sal pelajar2 saudara..mesti banyak pengalaman lucu..lebih2 lagi selepas lama bercuti kan...

ridzuan sujari said...

ye... guru...Alhamdulillah..
insyaAllah ada entri berkenaan.. =)

Hakimy Zamri said...

salam.
sama laa dengan aku ridzuan, semakin lama aku rasa semakin kurang idea untuk berblogging.HUHU. by the way, nice entry :) syok baca. kalau boleh, letak 2-3 gambaq lagi bertambah menarik entri ni..hehehe..keep it up bro ^__^

ridzuan sujari said...

hehe.. betui ka?? trimas kimy..
sronok aku bila hang komen.. =)

Hakimy Zamri said...

haha. aku pon sronok bila hang komen :D whahaha..takpa, komen membina ni yg aku suka bhai ^_^ btw, nice..dah buat CHURP CHURP kaa ? waa..untung laa dapat duit :D hehe..