Saturday, January 21, 2012

budak ni....!!!

Assalamualaikum..
welcome to blog bersawang.
blog yang jarang berupdate dan sentiasa bersawang....
mari2 datang ke blog ni, sama2 kita hapuskan sawang2 yang ada dengan membaca entri kali ni.. ok? ^__^


pertamanya, jom join contest yang aku ada kan ni ye.. =)
klik sini.



hujan lebat petang tadi meninggalkan lopak2 air dilantai ruang solat...
bukannya tak dipesan dengan budak2 ni...
saje je nak lalu kat lopak air tu..
bukan apa... hati ni risau...!
takut2 tergelincir pulak kat situ...
semakin di cakap... makin pulak dibuatnya...
dah nama pun budak...
sabar lah pak cik oooi...


silap2 hari bulan, nak je aku jemur tengah2 hujan...
nak sangat main air kan??? 
=___=




ha... nak sangat main lopak air kan? suruh lalu tempat lain, nak jugak lalu situ...
ok.. berdiri kat situ...
ustaz nak tangkap gambar...
hamek kau...!
=P


p/s: budak cool.. really miss you...


kalau sudi, sila klik sini.... =3

5 comments:

Hakimy Zamri said...

HAHA xD budak2 ni memg susah sikt...kena byk bersabaq :D bagus ustaz ni..hehe..sempat lagi snap uh ! terbaik.. HAHA

ridzuan sujari said...

dah nama pun budak... suka main air.. hahaha..
hang pun suka main air kan?? haha

FasiHaH SupiaN said...

budak2 :)

SyuHaDa ◕‿◕ said...

best pa men air....syuhada nk kena hujan pown dah kena marah...T.T
~first time komen blog ridzuan~

ridzuan sujari said...

haha... dialu2kan komen lagi...