Monday, January 30, 2012

BuByE kak NiniE...T___T

Assalamualaikum...
welcome to blog bersawang.. blog yang jarang berupadate dan sentiasa bersawang...
walaupun anda x nampak sawang2nya, percayalah.. gunakan kanta mata berkuasa tinggi untuk melihatnya.. pasti anda buta..
hahahaha


1stly.. contest yang aku adakan secara rasmi..telah TAMAT.
tekan sini... =)


walaupun baru seminggu berlaku, tapi... aku tetap nak post pasal hal ni..
ingat lagi pasal geng ngaji aku yang berpindah ke kelantan?
x ingat? tekan sini.


nampaknya sekarang ganti kak nini dah ada. diganti pula dengan kak ina..
terima kasih kak ina sebab sudi jadi geng ngaji kitorang...


untuk kak nini...
wan ucapkan semoga maju jaya ditempat baru ye..
huhu...
wan dah kehilangan seorang akak yang best... hehe..
wan doakan kita bertemu lagi.. amin...


nak cerita, malam terakhir kak nini mengajar mengaji...
kami, warga geng ngaji persada ikhlas buat majlis tu raikan pemergian kak nini..
bukan sebab suka.. tapi nak menghargai jasa kak nini selama berada kat sini...
bak kata suha, kami geng ngaji kat sini dah macam keluarga...
hari2 datang mengaji, tersenyum suka... seronok mengajar budak2 mengaji...
so, malam tu, teacher wan siap buat mee goreng sekali untuk kami..
plus, dengan fresh oren yang menyegarkan.. 
Alhamdulillah.. terima kasih teacher wan... =)
suha pula, bawa kek yang kami kongsi budjetnya...
dan aku.. bawa PERUT...
ok lah kan? daripada x bwak pape... hehehe


so, ini imbasan kembali majlis yang kami raikan... =)


budak2, kalau dah depan camera memang begitu.. galaknya lebih...


budak2 lelaki....


teacher wan dan kak nini... alololo.. sweet..macam mak ngn anak.. hehe


makan time...!! ni pun x semua yang datang budak2nye..


hadiah daripada daniel dan teacher wan....


hadiah daripada suha... alahai.. manjanye suha ngan kak nini dia.. hehe


hadiah daripada aku, yang dikongsi budget nye bersama suha.. hehe


ilhan enjoy kek blueberry dia, tapi x mau senyum bila snap gambar.. malu kot..
last but not least.. gambar yang ni wajib ada.. aku menikmati mee goreng dan kek coklat blueberry.. hehe... gemuklah tu.. haha


pertemuan terakhir malam tu diakhiri dengan linangan mata kami berempat...
sayu rasanya bila yang rapat dengan kita pergi..
moga berjumpa lagi...


p/s: sayu terlampau hati ni, bila.... aku dan budak senyum tiada lagi perhatiannya pada aku...biarpun sudah sunyi dari berhubung..namun akan datang.. "p/s" aku akan juga dipenuhi dengan budak senyum yang sentiasa buat aku tersenyum.. sebab.. aku masih kasih pada dirinya...
**oh hati.. tenanglah... (terkadang sedihnya aku buat aku lemah... T__T)


hilangkan kesedihan saya dengan klik sini... =) terima kasih..



No comments: