Sunday, January 15, 2012

ok..!! x nak buat dah..!!

Assalamualaikum....
welcome to blog bersawang...
blog yang jarang berupdate dan sentiasa bersawang..


kenapalah dah berhari2 aku x update...
putus sudah ke minat aku nak berblogging???
ah.. kerisauan aku menjadi.!
bukan aku x minat.. tapi terkadang balik dari keje terus blur tuk update...
idea langsung x datang...
bila nak menaip, mulalah termenung depan lappy..
apa? ingat idea ni bleh datang macam tu je ke?
perah punya perah pun titisan idea langsng x kelihatan..
"heh, kau ni... macam2 alasan..!!"


ha ah.. tu lah.. macam2 alasan...
dah2.. pasni tlong lah update macam biasa ye.. jangan x update..!


harini sedikit insaf lepas baca entri abang ben...
adui..! macam terkena pulak kat muka sendiri..


ha.. buleh pulak nak update blog..
kau memang..!! pemalas...!!
(menghukum diri sendiri..)
dah2.. gi duk depan lappy..!!
buat entri..!!
x buat, siap kau..!!!
(memarahi diri sendiri..)


manusia, kalau x dipaksa tuk wat keje, xkan dia bergerak..!
macam pahat dengan penukul.
(menghukum diri lagi..=__=)


pesan abang ben :"Apa saja boleh dijadikan bahan entri , jika kita kreatif !"


yup, abang ben, saya akan berusaha..!
saya x kan lupa pesan abang ben..
terima kasih...=)
betul ni.. terima kasih..
saya hargai pesan abang ben...
^___^


upppsss... pak cik i nni bau badan wangi sangat.. i  x leh tahan...
wanginya pak cik aku...!!




ok, tu sahaja...
pesanan dari penaja...
"jangan malas udpate blog.apa juga boleh dijadikan bahan entri, yang penting..kreatif"
oh yeah..!! blogger rule's...!!


p/s:budak senyum, rindu kat hang... =)

2 comments:

Hakimy Zamri said...

betoi tu ! apa saja boleh dijadikan bahan entri kalau kita kreatif bro :) btw, good luck selalu..jgn putus harapan dah laa..hehe..nice pic bro :D jeles hang ada janggut macho cmtu xD HAHA..

ridzuan sujari said...

haha... tengkiu.
tu gambaq lama tu.. huhu