Thursday, October 20, 2011

selepas exam?

Assalamualaikum.... 
welcome to blog bersawang..
blog yang jarang berupdate dan sentiasa terbiar...
ahai.... sian kau blog... 
ok, kisah harini pasal apa je aku buat lepas budak2 ni habis exam....


biasanya selepas exam, dah tentulah aku sibuk dengan tanda kertas, key in markah.. kadang macam x berabis pulak keje aku ni....
tapi x pe, keje tetap keje... lillahitaala kene selalu amalkan...
kalau x.. alahai, sayang nye... keje aku satu pun x dapat pahala nanti...
jadinya, masa rehat, aku pun makan lah sama2 dengan student2 aku ni...
masing2 bawak bekal dari rumah..
yang rajin bawak bekal cuma aku dengan aliff jeh... yang lain??? 
xkan nak bersruh ari2 kot??? bawak makanan sikit2 pun xpe...
janji masing2 sama2 merasa, sama2 makan...
seronok sangat makan sama2 ni... rasa cam time skolah rendah dulu2..
bawak bekal, kongsi ngn kawan2...
dalam diam, rindu sebenarnya time skolah rendah dulu2...
untuk kali ni.. xpelah, cuba pengalaman baru pulak ye...
hehe...
makan dengan student...!!
kenangan manis InsyaAllah....
oh ye.. yang biasa join makan ni.. aliff, afiq,adib, fakhri, aniq ,akmal, hafiy, lagi sape eh?? hurm... mintak maaf lah ye kalau lupa and xde gmbar dalam entri ni... hehehe
so, gambar2 ade bawah ni ye... ^___^




aku suka makan... sape yang kenal aku, faham2 lah ye... hehehe 
sebelah tu afiq... nyummmy... 




ha... yang tengah pandang sini tu aliff... rajin bawak bekal... tengkiu alif... =)
yng x pakai songkok tu fakhri.... tau makan je... =P
hahaha.. yang ujung tu adib.. time ni tgh perang dingin ngn dia... haha



jom makan.... ^___^
makan sorang rasa sunyi... makan ramai2 rasa meriahnya.... 




thats all for today...
if wanna read my entry, ur most welcome...
if not... please... boleh blah... haha
minta maaf sekiranya terkasar bahasa ye... 
=)
oh ye... pasni insyaAllah wat entri pasal persediaan majlis anugerah cemerlang...
aku kene tolong 2 orang ustaz dan ustazah ni buat persediaan tuk persembahan...
ha ah.. lagi satu.. x lama lagi ade sehari di buai bayu...
pogram tuk tahun 6....
tunggu gmbar dan entrinya ye...
yang x mau tunggu dan x kuasa nak baca... shuuuuhhh 3x..!!
gi men jauh2.. jgn kacau aku ye...
okey! 
wailaliqa'... assalamualaikum...


p/s : still concern ngn budak snyum time ni, walaupun kcik ati ngn dia.. ahai..!! hati oooo hati...

No comments: