Friday, October 7, 2011

kerana dia berharga

assalamualaikum.......!!


welcome to blog bersawang!!
blog yang jarang berupdate dek kerana owner nye yang malas nak bagi idea
so, arini ada ah jugak idea, so aku pun ltak lah entri kali ni


kerana dia berharga...
siapa??
hehehe


fahmi fadzullah bin mohd fadzil




syang sngat sama ini orang... kenapa??? ha....
sebab...
dia cute!!! comey sngat!!! bila dia marah... laaaaaaaaagggiii cute!!
handsome!!
lagi....cute!! (ok, 2nd time)
pastu kan fahmi ni..
mata dia coooommmeeelll sngat2!!!!
dia lah paling berharga dalam hati aku...!!
saya sssssaaaayyyyaaanggggg fahmi...
i love u so much!!!
sayang 1000000000xx!!!!!
korang mampu?? x kan??? hahahaha
ok, ni lah insan tersayang aku...



 ha... inilah dia orangnya...
masa aku describe anak sepupu aku yang comel ni, ada tak korang2 kat luar sana fikir pelik2??? haaaaa...
ngaku cepat.. x elok tau buruk sangka...
rotan kang...
hehehehe
ni lah dia anak sepupu aku yang paling aku sayang
susah tau nak dapat dia ni... 
bersyukur sangat Allah beri rezeki dapat fahmi ni...
insyaAllah moga jadi anak yang soleh..
menjadi seorang anak yang mentaati perintah Allah dan rasul 
serta moga jadi insan yang taat kepada ibu dan ayah
amin...
ok.. lagi gambar... =)




ok, yang sebelah tu kakak dia...
panggil, kak uda...
yang sebelah lagi tu, aku lah... sape lagi kan???
hahahahaha
anak2 sepupu panggil aku paman (pak cik)
kitorang ada darah jawa ye..
so.. kene kekalkan panggilan2 macamni.. hehe
lagi gambar... =)





ok.. thats all for today
pada yang x berminat baca... B.O.L.E.H BLAH!!!
yang suka baca (kalau ada)
tengkiu ye!!!!!!!!!!!
minta maaf kalau terkasar bahasa
terlajak perahu boleh undur
terlajak kata???
ha.... sampai ke akhirat kelaklah tanggung bahana
mampu??? 
moga umur yang banyak, menambah ilmu dan amaln yang diberkati olehNya...
amin..
lalalalalalala~~~~
assalamulaikum... dah2x.. gi tido... shuuuhhh3x...!!!

08/10/2011~12:10am~sabtu

No comments: