Wednesday, November 2, 2011

owh..... harini penat senyum...!!

assalamualaikum.. welcome to blog bersawang..
blog yang jarang berupadte dan sentiasa berhabuk...

akhir tahun dah ni.. hurm.. exam pun dah setel...
skarng open day tuk t,tangan kad kemajuan....
masa ni lah aku kene senyum sentiasa supaya ibu bapa selesa ngn aku..
(eh...??? camtu pulak)
hahaha
bukan ape, xknlah parents datang, aku nak monyok je..
haha.. kene lah snyum... 
dan masa ni lah nak menjawab, kenapa anak dorng exam turun peratusnya..
heeeeee... budak2 ni pun satu.. suka mnyusahkan aku...
belajar lah pandai2..!! senang aku nak mnjawab ngn parents korang...
haha..
papejelah..
yang penting pertemuan dengan ibu bapa ni penting tuk mereka tahu prestasi anak2 mereka ni bagaimana.. dan selaku guru kelas, nasihat terbaik perlu diberikan kepada pelajar2nya..
bila open day cmni.. biasanya yang penat, mulut aku.. senyum memanjang..hihi

moga2 petang ni aku dapat respon yang baik oleh ibu bapa yang ada...
terima kasih kerana sudi bertemu dengan saya..
salah silap dan terkurangnya saya dalam mendidik anak tuan/puan/abang/kakak maafkanlah.. sya masih baru dan sentiasa belajar dalam mendidik insan lain..
saya suka menyebut kepada diri saya... 
"didik diri kau dulu, sebelum nak didik anak orang lain"
apa yang berlaku jua adalah izinNya dan yakinlah akan hikmahNya..

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
quote diatas saya tujukan buat ibu bapa yang bertemu dengan aku..


hehe.. bila open day macamni kne susun kerusi dan meja supaya parents selesa membincangkan masalah mereka dengan anak mereka...

ok.. tu saje arini...
sape rase entri ni best, terima kasih ye...
sape rase tak best... lepas ni jangn click agih "welcome to blog bersawang"
ok?? hahaha
waillaliqa'
assalamualaikum...

p/s : excited nak jumpe parents budak senyum..mahu kasi hantam sama itu budak senyum... ha... ko... main2 agi bile belajar.. kui3x...

No comments: