Friday, November 18, 2011

Ain's Wedd..!!

salam.. ohoi!!
welcome to blog berswang...!
blog yang jarang update dan sentiasa berswang..
ahaha..
pada tarikh yang sama dengan hari anugerah cemrlang sekolah aku..
hurm... tarikh, 6 nov 2011
after the event,aku pun gi lah memenuhi jemputan undangan majlis perkahwinan kawan aku, ain omar..
lepas majlis anugerah cemerlang aku terus balik mandi dan tukar baju.
masa ni ak pergi dengan mus, dinie, sheikh, wan tos dan aliyah..
haha..
mus drive dtang umah aku...
jmput dorng masuk, solat zuhur, minum2 then pergi..
lama x jumpe wan tos.. =p


ok, umah ain kat seremban 2... hurm.. kat mana eh???
adui... ha.. rasah kemayan..!!
rumah kat situ besar2...!!
dlam kereta senyap sikit.x kecoh sngat.. masing2 penat koT???
haha.. smpai umah ain, tiba2 ade insiden yang x diingini berlaku..
dan..... biarlah ianya rahsia.. hhahaha.... biarlah kami berenam je tahu hal ni...
shhhh...!!!!


smpai je umah ain. terus gi pelamin.. x gi makan pun.
jumpe lah pali dengan soul mate dia, farah... hehe
ade jumpe fiqah, sakinah, fatin hafizah, fatin nabilah,farahin,  betty izzaty,atiqah hurm.... hurm....
hurm.... hurm.... hurm... x ingat dah..
haha.. lately  ni selalu lupa bnyak prkara.. sdangkan bila dah letak kat reminder, pun aku leh lupa.. adeeehh..!! =p


nak citer pasal ain pulak..wah, berseri2 beliau dengan suami..
ahai.. dah kahwin rupanya.. aku bila lagi?? haha
korang, bila lagi?
hehe... 
dpat lah jugak bergmbar dengan ain.. 
thanks ain diatas jmputan anda...


jumpa kawan2 lama memang seronok..
dapat eratkan ukhwah... tahu cerita baru pasal kawan... 
beza dengan fb... ye ar.. kat fb kita chat...
tapi, bila jmpe.. rasa lagi puas bila berborak... tapi, nak diikutkan masa tu, x de rancak borak.. sebab bising bebenor band yang ada kat umah ain.. haish.. hahaha


kami makan2.. borak2.. suka tngok aliyah ngn fiqah..
lama bebenor x jmpe ye.. sian korang.. haha
aku ade lah 6 tahun x jumpe fiqah.. haha
citer makan pulak.. ade lah yang makan x berenti.. haha
sshhh...!! diam2 jeh...
ok,, bila part nak berpisah tu, ade lah free style nye gmbar..
lama dah kan x jumpe.. 
bergmabr ok, tapi batas2 kene jaga lah.. jngn terlmpau rapat.. fitnah pulak jadinya.. haha.. ok??




bila aku balik, ajak diorng mkan cndol enstek.. duk bawah pokok.. redup...
haaaaaaahh...!! nyaman rasanya.... gurau2 yang best tu... 
thanks dinie, sheikh, mus, wantos, aliyah.. sronok aku masa tu..
yang lain juga.. thanks a lot... semoga berjumpa lagi...


ok, gmbar2...


baru sampai... upsss.. ade rahsia di situ... ssshhh...!!!


gmbar raja sehari... pink color.. hahaha... fatin, thanks for the gambar... i cilok dari fb u.. hehehe

ha... dah lepas rindu ke belum??? haha

gang2 waktu sekolah dulu.. haha.. actually risau nak kuarkan gmbar ni.. tapi,, bila tngok balik.. gmbar aku dengan fatin x rapat pun.. hahaha 

ha...seblum balik.. bergmbar di depan rumah idaman.. haha

last pose of that day... missz u allzz.. (gedik_)


ok, smpai disini sahaj.. haha
mana2 yang x suka entri ni bioleh blah.. yang suka.. timo kasih den ucapkan...haha
salah silap mhon maaf.. =)


p/s : on that time? huh.. masih lagi marah dngn budak senyum.. 

2 comments:

Siti Nur Izzaty said...

betty izzaty tu sape ye?? er, marah kat budak senyum? maksud??

ridzuan sujari said...

betty, natasha kot?? lama dah, x ingt nama..
izzaty.. ngko ler.. hehe... aku x letak koma tuh.. bior jeh..