Tuesday, May 31, 2011

ke RumAaH afIQ....

assaLamualaikum.. hye guys...
hallooo fanz... (kalau ada...)
allloo haters... (pun kalau ada jgak..)


hari ni pergi rumah budak cool...
ajar dia b.a....
aku ni jenis segan yang teramat sangat... kalau datang rumah orang.. hehehe
so.. malam tadi dia request mintak aku datng rumah ajar b.arab...
so.. tidak boleh tidak... dia dah beriya jemput dan aku pun... dah lama x jumpe dia...
(walaupun baru 4 hari...**kira lama gak tu...)
hehehe.
aku pun pergi lah jam 2 petang tadi singgah sekolah jap, 
amik buku rujukan...
umah bdak cool ni kat  kota seriemas...
naik lah mtor... janji dengan dia nak jumpa kat pondok pak guard...
5 minit sebelum kul 2..
wah... dia dah tunggu aku... hehehe
aku segan lah nak dtang umah orang ni,,, hehehe
masa berenti kat pondok pak guard pon, pak guard pon pndang semacam...
eh... betul ke dia ustaz ni???
hehe... mana tak nyer... 
aku dressing pakai seluar trek ngn t shirt....
tpi x kesah lah.. aku pakai ikut kesesuaian umur aku...
hehehe.. x kan dtng umah orang x berbju kot???
x pun berlegging.... gila ke ap...
hahaha...
sampai je rumah... dia tunjuk adik dia yang kecik sekali... zahin...
sooo cuutteee.... hehehe...
suka lah dengan adik dia...
comey...100x...
tapi biasalah.... budak kecik memang takut lah dengan aku.. x tahu lah kenapa...
dah puas aku senyum... tapi kalau budak kecik nmpak...
antara 2 ni jelah yang selalu budak2 kecik umur 1 ~ 2 thun stngah ni buat...
1. melopong macam nmpak hantu
2. menangis....
huhuh....
x pe lah.. myb muka aku ganas kot... huhuhu
pastu aku buat je ulang kaji soalan b.a dengan kawan dia... muhaimin, kat area ruang tamu....
so.. blajar... takkan plain je stdy kot???
ada lah lawak2 basi aku selitkan masa wat revision... 
dah abis study... budak cool bagi aku makan bee hon goreng....
sedap...
adik dia syahmi is so nice.. abis je aku makan.. dia amik pinggan bwak gi dapur...
baru je 6 thun!!.. pndai mak dia didik anak2 nya....
pastu air mangga... hehe.. yng lawak nyer air mangga ni.. ( kalau korang rasa x lawak, ada aku kesah???)
dia letak ais.. so, seblah atas air tu rasa cam tawar..
bila dah nak abis je minum... pergh.. manis nyer.... haha
dia nyer pati mngga betul2 x terlarut kat bwah... aku pun malas ar nak tmbah2 air ni...
aku telan je...
hehe...
papehal rasa rindu kat budak cool dah terubat...
cuma sok dia akan cuti2... so.. hati2 eh...
pergi dan balik ke rumah dengan selamat....
insyaAllah...
hehehe... moga2 revision yang kita sama2 buat hari ni.. berguna nnti masa exam k...
jagn malas2 study b.arab... hehehe...
b.arab , lughatul jannah... 
thanks a lot.... =) 
syukran jazilan..... berbanyak terima kasih.... 
thankz eh bdak cool... (~^^~)






sorry eh kalau jalan cerita cam nonsense dan mrapu + x best...
***ADA AKU KESAH???***

No comments: