Monday, May 30, 2011

frustrating~~~~~~

salam...
hype bloggers and haters...
hope korang sihat selalu...
k.. semlam 29 hb mei..
hari yang memenatkan... huhuh...
smalam ada kelas kt OUM...then balik pulak...
penat kot.... huhu...
nak gmbirakan hati ni... gi ar tngok jualan murah kar seremban parade...
dapatlah beli baju yng berjenama  yang murah2x...
then dh smpai nilai kak daya mesej... suh dtang sekolah.. coz indon tu nak naikkan batu kat office kitorang..
aku ckap lah aku kat nilai agi...
so. aku balik.. smpai je umah.. terus antar adik aku g kem elit...
balik je terus gi jumpe kak daya coz kak daya ush teman jap... dia sorang2...
sian lak kat dia...
huhu.... penat woooo...
tapi x pe lah kot...
yang ni lagi ar wat aku penat.... balik je..
terus on9 fb... pastu tngok... budak snym tukar profile dia...
(dalam keadaan penat, biasanya hati aku mudah terasa, tersentuh dan tersensetif...)
kalau tukar profile dia ada gmbar aku ok lah..
xde pun... hahaha..
apsal lah aku bengang eh??? ntah lah... penat kot....
cuma.. ye lah... arrrggggh..... malas lah nak pikir...
bnde dah lepas... aku pun dah ok... =P

ok.. asssalamualaikum...
sorry kalau jalan cerita tak best...
****ada aku kesah??? =____=

No comments: