Monday, May 30, 2011

sambutan hari guru 2011

assalamualaikum...
huhuhui...
hahaha...
so, minggu lepas.... 27 hb mei sekolah aku wat sambutan hari guru...
so.. pastu ada pulak smbutan persaraan g.besar kitorang..
memang agak happening lah masa tu...
aku yang jad MC.... majlis tu memang dibuat nampak sederhana, tapi... 
mantap.. memang sangat mantap...
guru besar pun terkezut dengn sambutan yang kami2 adakan...
syabas warag sar al qalam sekalian... =)
keep the good work...
g.besar pun terharu.. sebab dalam diam dia mengesatkan air mata sewaktu menonton tayangn gmbar sewaktu dia muda2 dulu..
huhuh.. aku tahu, yang guru besar aku ni... dulu bukan orng senang... hidup dia susah dulu...
anak dia cerita pun... aku pun rasa sebak...
so.. masa  tayangan gambar tu di siarkan..
lagu yang dipakai ialah lagu.. sebiru hari ini... =)
aku mintak kak faizah masukkan...
lagu ni feveret aku dengan budak senyum.. so...
bila lagu ni kedengran.. budak snyum ni.. tersengih sorang2... hahaha..
dia suka lah tu...
sebenarnya g.besar kitorang datang dengan kereta berhias... wah.. bukan main lagi!!!
kereta tu, kak daya, kak nini... dan aku yang hias... hehehe... cntik tau... hahaha... 
penat kot mnghiasnya... 
so.. diakhir majlis tu... ada pnyampaian hadiah daripd murid kepada guru2... kira... hadiah hari guru lah ni...
terkejut jugak aku diwatnyer.... aku dapat bnyak hadiah thun ni..
tengkiu3x.. tuk sape yang memberi...
hhehehee.. suka sngt hadiah yang boleh digunakan hari2...
bukan ape... bila kau guna hari2 barang tu.... aku ingat lah kat diorang...
pergh... siap dpat baju nike lagi.... x pnah beli tuk diri sendiri... tapi orang lain yang belikan...
rasa macam... ya Allah.... terima kasih ya Allah....
huhuh..balik je terus hati ni sebak... ye lah...
x mnjangka pun dpt hadiah sebnyak ni...  
aku kan... garang + x kelakar... hahaha
ye ke?? tpi tu yang aku rasa... 
garang aku bertempat tegas aku aku pun kene pada tmpatnya...
ada hadiah special yang smpai kat aku...
hhuh.. x dijangka betull... walaupun cuma sekeping kad... tapi...
orang yang memberi tu sngat2... mengharukan aku..
huhu... amirul hazimin.. pel thun 6 2010....
ingt lagi kat aku.. dia bagi kad melalui adik dia... ainin sofiya...
so... kira kad ni 2 in 1 lah...
ada muka depan kad ada gmbar aku dengan amirul... alahai... sweet sngt...
terharu...sesangat.... terima kasih ingt kat aku lagi...
so... budak cool a.k.a my little bro... pun bgi gak hadiah...
hadiah pen... pen ape ye.. ha... cagamas??? ye kot???
tengkiu3x...
budak senyum pun ade gak bagi hadiah.. pen dua batang.. dan...
piano.. kecik je piano tu.. cute.. hehehe.. tengkiu eh...
tpi bila petang.. lepas pelajar2 solat... tiba2 rasa sebak... ntahlah..
terasa saaaaannngggaaaaattt sebak...
(huhu soalnya hati...)
ntah lah... rasa cam nak meleleh air mata....
x thu lah kenapa... huhu...
may be... that time i am starting to miss them... 
yup.. my student yang rapat2 lah... huhu..
bdak snyum...budak cool... ketua kelas... anak bongsu.... hurm...
bukan ape... cuti 2 minggu kan???
aku kot yang emo sngt... ye lah... masa tu kan dah abis majlis.. rasa peeeennnaaatttt sngat...
huhuh.. payah tul jadi orang yang moody ni... dah cuba ubah.. tapi x buleh...
di saat ni pun.. rasa miss lak ngn dorang....
huhu.. insyaAllah ukhuwah kuat...
(sebenarnya risau bila bukak cuti nnti macam dh tak mesra cam dulu)
so.. hadiah2 yang snt cool.. comel.. cute... best...
aku sangat2 hargai.. tengkiu my dear student...
aku sentiasa mndoakan kamu semua...
insyaAllah... apa saja jalan yang bakal korang hadapi... peganglah pada Allah..
jangn lebihkan cinta dunia dri cinta Allah k..
nanti Allah jeles... bila Allah jeles.. Allah tarik semua nikmat dunia..
so.. watch out!!!
bwah ni ada preview skit... 
















sorry eh kalau entri ni x best...
(ada aku kesah???)
**saje je tulis besar2x... hahahaha

No comments: