Friday, December 24, 2010

SaKitnyeR!!...

salam, blogger and readers...
semakin hari sekarang ni makin malas pulak nak membuat entri...
tapi xper.. akan ku gagahi jua demi blog yang tercinta... keh3x...
alahai...
hari ni sgt lah sakit...
sakit kepala!!
migrain kah???
x tau lah pulak...
hadduuii... x pernah sakit yng melampau sebegini...
cmner lah tu ye...
hope dpat lah elok balik darpda pening ni....
x mau lah pening2... sakit lah...
tahu x cmner rasa???
macam kepala kne hntakan yng kuat sgt...
Allahurabbi yassir wala tuassir...
permudahknlah....
xkan nak tulis kosong je kan...???
kt bwah ni ader pasal doa ditimpa kesakitan.. moga buat amalan bersama.. amin,,,,,


Usman bin Abu Al- ‘Ash As-Saqqafi berkata : “Saya telah pergi bertemu Rasulullah SAW, sedang pada masa itu saya mengalami suatu penyakit yang agak berat, maka Rasulullah SAW bersabda :

“Usapkan tangan kananmu pada tempat yang sakit itu dan jampilah dengan doa ini sebanyak 7 kali.

أعوذُ بِعزّةِ اللهِ وَقُدْرَتِهِ مِنْ شَرّ مَا اَجِدُ

Maksudnya: “Dengan nama Allah , aku berlindung dengan kemuliaan Allah dan kekuasaanNya daripada kecelakaan yang aku alami.”

(Hadis riwayat Nasa’i)

Maka aku pun melakukan seperti yang di ajarkan oleh rasulullah itu, lalu Allah Ta’ala menyembuhkan aku.”



No comments: