Tuesday, December 14, 2010

Aku tak tahu Larh!!!!!! + blub3x

salam...
hye uolls, readers and bloggers....
sedar ngn tidak nyer, blog akuh ni dah 3...... hari...
hehehe... bajet 3 tahun la... haha
cumanya dah 3 hari ni, blog aku x secantik mana....
blog orng lain... punya la ad gmbr sendiri... ad layout cantik geyl....
pastu siap ad bling3x agih...
aku pon nak jugak...

anyway, dari lahirlah kita bertatih. dari bertatih lah kita berlari...
dari brlari...??? kita jaga diri.... suapaya x terbabas ngan orng lain..

xpe lah kan... biar lah aku mrngkak sekali pon.. biarlah orng lain siap dah berlari....
yang penting... USAHA... *semangatnya!!!
hehehe
caiyok2x!!! nnti aku carik ilmu tuk kreatifkan blog...
tunggu lorh kemunculan baru ku...
hehehehe

1 comment:

Ayuni said...

hikhik, try masuk blog larian, lg rmai kwn...