Wednesday, December 22, 2010

bEsdAy mAk!!!!!! Blub3X

hye uoollss!!
salam...

tarikh hari ni, 22 DISEMBER 2010...
besday my mom!!!
when i ask her.... 
"mak, nak hadiah ap????"
"x payah belikan... buat abis duit je...."
so.. aku pun terdiam..... huhu...
ak dah boleh agak mak aku cakap camtu, coz mak x kesah bbab hadiah asalkan anak2 dia soleh.. dengar cakap dia....
tapi, ye lah kan...
uolls mesti kata...
"apa pasal lah engkau x bagi surprise je huh??? sengal....."
hehehe.. cmner lah nak bagi.... bila aku bagi.. x suke...
bila x suke.. orang lain pulak pakai... haish.. sbb tu lah mak aku marah... hihihi.......
hahaha
so... aku decide... buat makan2 je kami berempat sekeluarga...
dengan percent baki gaji yang ada... hehe
aku pun order satay, makan kek king... ok lah kan...
baca doa selamat.... moga mak dimurahkan rezeki, mendapat anak2 yang soleh dan solehah.. amin...
sayang mak.... isk3x... teernangis plak... umor mak sekarang 59... tapi still agi nmpak muda.. hehehehe
alahai mak... memang nak bagi hadiah.... tapi, mak dah x nak... nak wat camner..
lagi dibelikan.. lagi marah aderlah.....
xper2... tahun depan... buat surprise... hehehehehe

ok... uolls... klo korang nak bagi hadiah ape ek??????

       







No comments: