Saturday, December 15, 2012

KakAk kita Dah Kahwin..!

Assalamualaikum...
Welcome to Blog bErsawang.!
blog yang jarang berupdate dan sentiasa bersawang...
meh sama2 kita bersihkan sawang2 yang ada dengan membaca entri kali ni k.=)
#sep sikit, sebab korang baca blog ni.. hehehe

aish...penatnye harini...tapi sangat gembira..!
kak basyirah nikah hari ni..
hoorreeyy..kakak aku dah dipuankan...

nak citer sikit dari pagi sampai  kepetang hati ni asyik berdoa semoga Allah permudahkan akad nikah harini..
bedebar sama untuk akakku yang sorang ni..
yang lain ada tempah baju sama, biar sedondon katanya..
mana taknye, mestilah sedondon...nak meraikan hari bahagia kak basyirah...
aku pun siap tempah baju khas tuk hari nikah kak basyirah... hehehe
semangat weh..jangan x semangat..kalau mampu aku buat baju baru tuk meraikan insan yang aku sayang, 
InsyaAllah aku akan buat...
kalau xde bajet..hehe..x buat ah..

pastu, kak basyirah offer aku jadi pengapit bakal suami dia..
aish...malu pak cik..hehe
mulalah terpikir, nak senyum macam mana..nak jalan camner..hahaha
lawak sungguh..! siap training depan kak basyirah dan nasuha macamana aku nak senyum nanti...
adui...lawak2x..sampai skrang kalau ingat aku gelak terkekeh kekeh... hehehe

tapi Alhamdulillah,lega rasa bila semua berjalan lancar...
cuma masa mengapit pengantin, macam x tahu nak jalan sebelah mana..
macam x nampak jalan nak gi tempat makan..hehe
so, pengapit perempuan kak akhilah, dulu penah sama mengajar dan kami pun janji nak pakai baju warna sama...
ungu...yes...kita geng en kak akhilah..? hahahah

so, semua berjalan smooth and steady...
xde caca marba, pengantin pun nampak sronok...
cuma aku, nasuha dan kak akhilah lmbat makan..
layan pengantin...hehehehehe
but as far as we concern, we have done a good job..
bravo kak akhilah, nasuha.hehehe


 saat menyarung cincin nikah...saya suka gambar yang saya snap ni..wweeehhheeee.....=)

 kak basyirah bersama bondanya yang tersayang....=)

 nilah dia suami kak basyirah...misbah namanya.selamat pengantin baru...!!

 geng syabab yang lain...wah.baju sedondon kau...

geng syabab lagi...kami baju sedondon...pink kau..hehehe...kak fatin, kak ana dan kak huda...
kak ana wat peace...atototo...

kak basyirah, last word dari wan...
SOLEHAH
jadilah isteri dan ibu yang solehah untuk keluarga akak ye..
semoga berbahagia didunia dan akhirat...
kami geng syabab sayang akak sangat2...

p/s:yeay..! bulan jun 2013 jadi pengapit lagi... hehehehehehehehe



4 comments:

Hakimy Zamri said...

waaaa ingatkan bro ridzuan yang kawin. nice pic bro. bestnya kawin =)

ridzuan sujari said...

aish...kimy...kalau aku nikah...aku wajib ajak hang tau...WAJIB..hehehe

eda said...

ai..datang nk komen gak..tahniah untuk kakak..:)

ridzuan sujari said...

terima kasih singgah...
=)