Wednesday, February 1, 2012

terkadang boringnya aku...

Assalamualaikum...
welcome to blog bersawang...
blog yang jarang berupdate dan sentiasa bersawang....
mari ramai2 baca blog ni, sambil gerak2kan cursor membersihkan sawang yang ada...
x nampak sawang tu? 
cadangan saya : beli cermin mata setebal 2 inci.. =)


macam2 yang aku hadapi kat sekolah...
Alhamdulillah, semangat mengajar x pernah luntur..
cumanya, beban kerja yang semakin bertambah...
dan juga, masih belum ada teruknya salah laku pelajar...
moga hingga akhir tahun juga maintain begitu..


pernah selalu dalam kelas...
biarpun perkataan yang sama..
sebutan yang sama.. 
dan nota yang sama aku berikan pada pelajar...
jika Allah menghendaki sesuatu...
akan terjadi didalam kelas secara tiba2..
aku senyap sunyi sepi sewaktu penerangan aku berikan..
ah sudah.. bila dah senyap dalam 5 saat...
ha.. mulalah aku bertanya...
"sampai mana tadi???"
haha...
yang tu memang x leh nak wat apa lah..
bila ada je idea dan cara penerangan nak diberi.. kadang2 otak jadi hang...
terus aku terdiam, bisu dan kelu...
hahahaha...
adui adui dan adui....


tambah lagi dengan masalah peribadi..
haish..!! u know what...
forever and ever i do love the way you smile, budak senyum...
ianya sangat membahagiakan aku...
pernah sekali aku demam..
"dah elok demam ke belum..??"
kata2 tu yang terkeluar dari mulut budak senyum...
sepanjang perjalanan pulang...
senyum aku meleret sampai ketelinga...
yup... sekarang pun aku senyum tersengih2 depan laptop...
haha.. jadi.. apa maknanya???
ya.. aku mahukan perhatian...
tahu akan sihat aku..
ambil tahu akan hidup aku..
bukan sepi sentiasa...
ingat... kadang susahnya hati aku... senyum dia beri bahagia...


bila dah macam2 ragam dari ragam aku yang pelbagai ragam..
apa agi.. release tension ar... haha
main tangkap2 ikan kat ipad sepupu, bersama2 anak sepupu...
oh yeah.. pak cik korang tangkap ikan paling berat.. hahaha


 ha...ikan tu... bosar tu... tangkap copek...!!

 tengok.....!! dah torlopeh dah... ekau lah ni...!! asek goyang2 yo ipad  ni... hompuk kang..!!

haha.. x dapek doh korang ikan bosar... den yo yang dapat...
nampak nar skill korang tahap ciput yo... haha
ok... nmpak bonar tombam eh den ni.. xpolah..
tombam2 pun cute yo...

**idak eh paham loghat nogori?? ha.. tanyolah pak cik google..
jangan an loghat nogori... loghat zimbabwe pon dio tahu.. hehehe

baru lepas baca manga naruto chapter 572... pergh....!!
mantap gillllerrrr...!!!!
click sini.. dan sini... untuk comic naruto... 

maaf kalau ada salah silap...
Assalamualaikum...

p/s: lovethewayusmile,budaksenyum



3 comments:

Hakimy Zamri said...

hahaha..nice entry :) bagus3..busy2 pon tetap ada masa nak update :D wehhhh..iPad tu harga dia berapa?? tobat best...aku dah lama nak benda tu..HEHEHE

ridzuan sujari said...

che' x tau.... yg tu spupu che' punya...huhu.. che' pon x mampu nak bli.. haha

Anonymous said...

bestnye dapat pegang iPad tu... hukhuk...